Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025

ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 10/03! ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ και ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!



 Πριν λίγη ώρα τελείωσε το σημερινό ΠΥΣΔΕ. Οι αποφάσεις εν συντομία! Θα εκδοθεί αναλυτικό ενημερωτικό.

1. ΠΙΝΑΚΕΣ Γ,  ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Α και Β (ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ) ΠΕΡΙΟΧΗΣ.

Α ΕΒΡΟΥ

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ'

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α' ΕΒΡΟΥ

ΚΑΛΔΟΣ

ΕΛΕΙΜΜΑΤΑ(-)/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

1

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

7

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

1

ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ

-3

ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ

-1

ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ

0

ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ

1

ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

2

ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

1

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

1

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ33ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ Ε- ΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)

0

ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ

1

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

0

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

0

ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

4

ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

-1

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

3

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

0

ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

-1

ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ

0

ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

3

ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

-1

ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

0

ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ

0

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

-2

ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

3

ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

1

ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

-1

ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

1

ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

0



Β ΕΒΡΟΥ

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ'

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Β' ΕΒΡΟΥ

ΚΑΛΔΟΣ

ΕΛΕΙΜΜΑΤΑ(-)/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

0

ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ

0

ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ

0

ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ

0

ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

0

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

0

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

0

ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

0

ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

0

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

0

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

0

ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

0






2. ΠΙΝΑΚΕΣ Γ,  Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ( Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. - ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. - Τ.Ε) Α ΠΕΡΙΟΧΗΣ.



ΠΙΝΑΚΑΣ Γ'

 Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ( Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. - ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. - Τ.Ε) 

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α' ΕΒΡΟΥ

ΚΑΛΔΟΣ

ΕΛΕΙΜΜΑΤΑ(-)/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

-2

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

1

ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ

-1

ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ

0

ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ

0

ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ

0

ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

-1

ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

0

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

-1

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

0

ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ

0

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

-1

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

0

ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

0

ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

0

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

0

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

0

ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

0

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

0

ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ

0

ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

0

ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

0

ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

0

ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ

0

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

0

ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

0

ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

-2

ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

0

ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

-1

ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

-1

ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

0

ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

-1


Οι πίνακες Γ επικυρώθηκαν κατά πλειοψηφία 3-2 ( καταψηφίσαμε τους πίνακες). 

Διαβάστε τη συνολική μας τοποθέτηση επί του θέματος και γιατί καταψηφίσαμε τους πίνακες.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Υπουργείο Παιδείας, εξέδωσε εγκυκλίους για τον προσδιορισμό οργανικών κενών - πλεονασμάτων εν όψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2025, για τη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή.

·               Η σχετική υπουργική εγκύκλιος έχει ημερομηνία έκδοσης 04/03/2025 (αργά το μεσημέρι), κοινοποιήθηκε από τη ΔΔΕ Έβρου στα σχολεία στις 05/03/2025 και ζητάει από τα σχολεία να καταθέσουν προτάσεις έως 06/03 το μεσημέρι, από τα ΠΥΣΔΕ να συνεδριάσουν για απλή διατύπωση γνώμης και από τις Διευθύνσεις να καταχωρίσουν τα στοιχεία έως 12/03 (13/03 για την Ειδική Αγωγή).

·             Εξ αρχής η διαδικασία αυτή επιχειρείται με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ να ολοκληρωθεί σε ασφυκτικά χρονικά περιθώρια και εν αγνοία των Συλλόγων Διδασκόντων. Οι πίνακες Α με τις προτάσεις των Σχολείων πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου Διδασκόντων (και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου) και να δημοσιοποιούνται στον ιστότοπο της ΔΔΕ ώστε να λαμβάνουν γνώση όλοι οι εκπ/κοί!. Απαιτείται η θεσμοθέτηση συνεδρίασης Συλλόγου Διδασκόντων για τη συμπλήρωση του πίνακα Α, με σκοπό τον περιορισμό κάθε πιθανής αυθαιρεσίας στη συμπλήρωση των σχετικών στοιχείων. Επιπλέον δεν υπήρξε ο απαραίτητος χρόνος για τον έλεγχο και τη διασταύρωση των στοιχείων και επίσης για μια ακόμη χρονιά δεν υπάρχει η στήλη « εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ ». Άρα για άλλη μια φορά απαξιώνεται ο ρόλος των ΠΥΣΔΕ και επιχειρείται η δε facto αφαίρεση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων τους. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια άποψή μας είναι πως οι κάθε είδους υπηρεσιακές διαδικασίες και μεταβολές πρέπει να αποφασίζονται από συλλογικά όργανα και με πλήρη διαφάνεια.

·             Είναι φανερό, τόσο από την ίδια την διαδικασία, όσο και από το περιεχόμενο που αυτή έχει, πως το ΥΠΑΙΘΑ «παίρνει» πιο άμεσα στα χέρια του την υπόθεση της διαμόρφωσης των κενών και των πλεονασμάτων στο πλαίσιο της πιστής εφαρμογής των μνημονίων και της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. – Ο.Ο.Σ.Α. Η εγκύκλιος του Υπουργείου θα οδηγήσει σε νέα εργασιακή ανασφάλεια, σε νέο στρατό οργανικά υπεραρίθμων συναδέλφων ( συνεχίζεται η αναγραφή του αριθμού των υπεραρίθμων συναδέλφων κατά ειδικότητα στον πίνακα Γ, γιατί άραγε; ), σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες και θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα αποκτήσεως οργανικής σε χιλιάδες συναδέλφους που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο καθεστώς εκβιασμού της λεγόμενης «διάθεσης ΠΥΣΔΕ».

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η σύνταξη των πινάκων με τα κενά και τα πλεονάσματα δεν είναι μια «αθώα» διαδικασία, αλλά σχετίζεται άμεσα με την εφαρμοζόμενη αντιδραστική πολιτική στην εκπαίδευση. Ιδιαιτέρως από την « έναρξη της κρίσης », με ευθύνη των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου, μια σημαντική και απαραίτητη διοικητική διαδικασία όπως αυτή του υπολογισμού κενών - πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, που γινόταν επί σειρά ετών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, γιατί δεν υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής ( κατά το δυνατόν) αποτυπώσεως της υπηρεσιακής καταστάσεως των εκπ/κών, αλλά επιχειρείται μέσω αυτής να κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στο χώρο της Εκπ/σεως, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη. Οι «θεσμικοί» συνομιλητές του ΟΟΣΑ, οι «άριστοι» του «επιτελικού κράτους», επιδιώκουν την έκδοση όσο γίνεται λιγότερων κενών και όσο γίνεται περισσότερων πλεονασμάτων, για να τροφοδοτήσουν την «κινητικότητα», να κλείσουν Σχολεία και τμήματα και να περικόψουν ακόμα περισσότερο τις προσλήψεις αναπληρωτών.

Υπενθυμίζουμε ότι από το 2010 έως και σήμερα εφαρμόζονται με μνημονιακή ακρίβεια ( και ενίοτε με υπηρεσιακό … φανατισμό ), οι εξής «απορρυθμίσεις»:

α) Καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν χιλιάδες σχ. μονάδες, τμήματα και υποστηρικτικές δομές.

β) Αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο με συνέπεια την εμφάνιση μεγάλου αριθμού πλεονασμάτων σε αρκετές ειδικότητες.

γ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα εκτινάχθηκε στους 27 συν 10%. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

δ) Καταργήθηκε η Π.Δ.Σ. και ξεκινάει με καθυστέρηση κάθε σχ. έτος η Ενισχυτική Διδασκαλία.

ε) Τροποποιήθηκαν πάμπολλες φορές τα ωρολόγια προγράμματα όλων των τύπων των Σχολείων, μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας και καταργήθηκε ταυτόχρονα το 3ωρο των υπευθύνων εργαστηρίων. Με την τελευταία μάλιστα τροποποίησή τους σε Γυμνάσια και ΓΕ.Λ., η Εκπ/ση γνώρισε τη μεγαλύτερη «σφαγή» μαθημάτων και ολόκληρων κλάδων καθηγητών των τελευταίων χρόνων ( κλάδοι Κοινωνιολογίας, Οικονομίας, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών και Καλλιτεχνικής Παιδείας ν.4692/2020 ). Μια «εκκαθάριση» που θυμίζει «μέρες Αρβανιτόπουλου», που οδήγησε το 2013 σε μια νύκτα 2.500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα αφού πρώτα κατάργησε τα μαθήματά τους.

στ) Μειώθηκαν τα τμήματα, οι ειδικότητες και οι τομείς στην ΤΕΕ.

ζ) Αυστηροποιήθηκαν οι προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ, καθώς και των κατευθύνσεων και των Ο.Π. στα ΓΕΛ.

η) Εφαρμόστηκε η εγκύκλιος για τις ηλεκτρ. εγγραφές στα ΕΠΑ.Λ και στα ΓΕΛ με συνακόλουθη περαιτέρω μείωση τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων, ειδικοτήτων, τμημάτων κατευθύνσεων και Ο.Π.

θ) Εκδόθηκε εγκύκλιος για τον ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων των ΕΠΑ.Λ.

ι) Εκδόθηκαν εγκύκλιοι για τον περιορισμό της λειτουργίας των ξενόγλωσσων τμημάτων και τον περιορισμό της ελεύθερης επιλογής 2ης ξένης γλώσσας στους μαθητές.

ια) Άλλαξαν τα κριτήρια για τη στελέχωση των σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).

ιβ) Αυστηροποιήθηκαν τα κριτήρια μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

ιγ) Συνεχώς αλλάζουν οι αναθέσεις μαθημάτων (Γ ανάθεση και ανάθεση εκτός πλαισίου).

ιδ) Ενοποιήθηκαν ειδικότητες και σε πολλές περιπτώσεις με εντελώς αντιεπιστημονικό και οξύμωρο αποτέλεσμα!

ιε) Καταργήθηκε η Δ΄ τάξη στα Εσπ. ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.

ιστ) Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς, έδωσαν τη χαριστική βολή με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.

ιζ) Ψηφίστηκε η απαράδεκτη ρύθμιση που προβλέπει βιντεοσκόπηση των μαθημάτων στην τάξη και μετατρέπει την διδασκαλία από συλλογική δημιουργία και διαρκή αγώνα για τη διαμόρφωση αληθινά ελεύθερων ανθρώπων και υπεύθυνων πολιτών, σε εκπομπή reality και αρένα εντυπώσεων για το φιλοθεάμον κοινό!

ιη) Προωθείται η «αυτονομία» της σχ. μονάδας ως προεόρτιο της πλήρους ιδιωτικοποίησης της Δημόσιας Εκπ/σης.

ιθ) Ψηφίστηκε και εφαρμόζεται το πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα, το οποίο ενώ δεν επιλύει κανένα από τα σημαντικά προβλήματα της Εκπ/σης, επαναφέρει αρνητικές ρυθμίσεις του παρελθόντος που έχουν καταδικαστεί από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, διότι:

· Επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και τη βάση του 10 με τη μορφή της Ε.ΒΕ.

· Θεσπίζει την «αυτοαξιολόγηση» του εκπ/κού έργου αλλά και την εξωτερική «αξιολόγηση» και ακολουθεί και η ατομική «αξιολόγηση» εκπ/κών ( νεοδιόριστοι στην αρχή και τώρα όλοι ). Ο εκπαιδευτικός κόσμος έδωσε και δίνει την ηχηρή του απάντηση σε όλη τη χώρα απορρίπτοντας με συντριπτική πλειοψηφία τους αναχρονιστικούς σχεδιασμούς του ΥΠΑΙΘΑ.

· Επαναφέρει το εκδικητικό μέτρο της επιβολής ποινής σε όσους συναδέλφους αναπληρωτές δεν αποδεχθούν διορισμό.

· Ενισχύει τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων με την αύξηση και ενίσχυση των προτύπων σε βάρος των πειραματικών.

· Μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και τη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων σε παρόντα χρόνο και με ανοιχτά σχολεία.

κ) Εξισώνονται επαγγελματικά δικαιώματα δημόσιων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολεγίων και δίνεται το δικαίωμα στους αποφοίτους των τελευταίων, να διοριστούν/προσληφθούν στο δημόσιο.

κα) Ψηφίστηκε ο νόμος για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, μια πρωτοφανής θεσμική και συνταγματική εκτροπή, αφού το άρθρο 16 του Συντάγματος ρητά απαγορεύει τη λειτουργία ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

κβ) Μπαίνει στο στόχαστρο η μονιμοποίηση των νεοδιορίστων συναδέλφων μας, με την αιφνιδιαστική απόπειρα του ΥΠΑΙΘΑ να επιβάλει την ατομική «αξιολόγηση» και να δημιουργήσει τετελεσμένα. Το υπουργείο επαίρεται, που 42 χρόνια μετά την κατάργηση του επιθεωρητή, τον επαναφέρει! Με πολύμορφο αγώνα μαζικά και ενωτικά, με απεργία - αποχή, στάσεις εργασίας, διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες, με απεργίες, θα τους σταματήσουμε. Η «αξιολόγηση» δεν θα περάσει!

κγ) Υπογράφτηκε η σύμβαση για τη δημιουργία των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων, με βάση την οποία 22 δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια θα μετατραπούν σε πρότυπα, στη λειτουργία των οποίων θα έχει σημαντικό ρόλο το προαναφερθέν ίδρυμα. Η πράξη αυτή σηματοδοτεί: 1) την αδυναμία του ελληνικού κράτους να παράσχει την ίδια ποιοτική εκπαίδευση σ’ όλα τα παιδιά, 2) την συμμετοχή ενός νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου στη διοίκηση κρατικών σχολείων. Λέμε όχι στην ιδιωτικοποίηση, υποβάθμιση, ξεπούλημα και κλείσιμο του δημόσιου σχολείου με Ωνάσεια, Επαγγελματικές Ακαδημίες, ΔΑ-ΙΒ, συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα κ.α.

κδ) Επιβάλλεται υποχρεωτική ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα υπηρεσιακά συμβούλια. Υπενθυμίζουμε ότι ζητάμε όλες οι εκλογές για ΔΣ σωματείων και για υπηρεσιακά συμβούλια, να γίνονται αποκλειστικά και μόνο διά ζώσης.

Πολλά από τα παραπάνω δημιούργησαν κι εξακολουθούν να δημιουργούν « δεξαμενές » τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπ/κό προσωπικό.

Εξ αιτίας των παραπάνω θα καταψηφίσουμε τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.

Οι αιρετοί της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΒΡΟΥ,

Δεν θα νομιμοποιήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές τους πολιτικές!

Δεν θα γίνουμε αρωγοί στα σχέδια Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ!

Δεν αποδεχόμαστε τη μετατροπή των ΠΥΣΔΕ σε «διακοσμητικά» όργανα!

Δεν θα συναινέσουμε στη δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ο υπολογισμός των κενών και πλεονασμάτων να γίνει σύμφωνα με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπ/κών. Να δοθούν όλες οι οργανικές θέσεις για μεταθέσεις και διορισμούς στην Γενική Εκπ/ση και στην Ειδική Αγωγή.

Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στην εφαρμοζόμενη αντιεκπαιδευτική πολιτική, αναπτύσσοντας ενωτικούς, μαζικούς, ταξικούς, πανεκπαιδευτικούς αγώνες, απαιτώντας λύσεις στα προβλήματα της Παιδείας με βάση τις διεκδικήσεις του για το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά δικαιώματα, τις ανάγκες του εκπαιδευτικού και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Καλούμε τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ να απαιτήσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνουν με βάση τις θέσεις του κλάδου και σε αντίθετη περίπτωση να μη νομιμοποιήσουν με την υπογραφή τους τη σύνταξη και έκδοση των πινάκων.

Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Κουσινίδης Χάρης – Χατζηβλασίου Σοφία



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωτικό 2ης Συνεδρίασης στις 11/3/2025 του ΑΠΥΣΔΕ ΑΜΘ

  Ενημερωτικό 2 ης  Συνεδρίασης 11/3/2025 Των αιρετών ΑΠΥΣΔΕ ΑΜΘ Ελένης Σακαλή                                                              ...