Στο Ν.Εβρου ιδρύονται τα εξής νέα τμήματα:
ΓΥΜΝΑΣΙΑ
1ο Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ
Γ/ΣΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
1ο Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
4ο Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
6ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
Γ/ΣΙΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
ΓΕ.Λ.
ΓΕ.Λ. ΔΙΔ/ΧΟΥ
1ο ΓΕ.Λ. ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
ΓΕ.Λ. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
ΕΠΑ.Λ.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΟΡ/ΔΑΣ
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ
1ο ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
2ο ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
Π.ΕΠΑ.Λ. ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
Σημαντική ενίσχυση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα φέρνει η Κοινή Υπουργική Απόφαση 91357/Δ3, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 3955/23-07-2025, με την οποία ιδρύονται 3.448 νέα Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) σε δημόσιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα.
Η απόφαση αυτή αφορά και τις 13 περιφέρειες της Ελλάδας, καλύπτοντας όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ). Πρόκειται για μία μεγάλης κλίμακας παρέμβαση που στοχεύει στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στηρίζοντας την ισότιμη συμμετοχή τους στη σχολική κοινότητα.
Αναλυτικά η κατανομή των νέων Τμημάτων Ένταξης:
1.842 Τμήματα σε Νηπιαγωγεία
714 Τμήματα σε Δημοτικά σχολεία
480 Τμήματα σε Γυμνάσια
231 Τμήματα σε Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ)
181 Τμήματα σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ)
Σημαντική εξέλιξη για την εκπαιδευτική κοινότητα
Με αφορμή τη δημοσίευση της ΚΥΑ, ο Βασίλης Χριστινάκης, εκπαιδευτικός ΠΕ03 και Διευθυντής του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ρόδου, κοινοποίησε στατιστικά στοιχεία από την επεξεργασία των δεδομένων που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας την ίδια ημέρα. Όπως τόνισε, «πρόκειται για μια μεγάλη δικαίωση για όσους αγωνίζονται επί σειρά ετών για την ενίσχυση της ειδικής αγωγής στην πράξη και όχι στα λόγια».
«Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια τόσο συντονισμένη και εκτεταμένη ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλη την επικράτεια. Πρόκειται για μια ιστορική τομή που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών, εκπαιδευτικών και οικογενειών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χριστινάκης.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί έμπρακτη εφαρμογή της εκπαιδευτικής ισότητας και εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και της υποστήριξης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή άλλες ειδικές ανάγκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου